Autor |
Wiadomość |
Gość |
|
|
czakpiotrz |
Wysłany: Sob 11:34, 31 Gru 2005 Temat postu: |
|
Wiesz, byłe wieśniak by takiego Auta sobie nie kupił, a tym czasem DO TEMATU! |
|
|
Pawel314 |
Wysłany: Sob 10:40, 31 Gru 2005 Temat postu: |
|
Tylko, że R4 ma mniejsze spalanie od V6, ale bogacze, który pocinają takimi wozami mają kasę na paliwo. |
|
|
szczurek |
Wysłany: Sob 10:14, 31 Gru 2005 Temat postu: |
|
no lepiej brzmi bo ładniej brzmi i do siebie pasuje |
|
|
czakpiotrz |
Wysłany: Pią 22:19, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
no nie wiem, zawsze to lepiej brzmi V6 2,7l niż R4 2,3 literka, to troche beznadziejne, ale co do mocy to sie zgodze |
|
|
Pawel314 |
Wysłany: Pią 22:00, 30 Gru 2005 Temat postu: |
|
Po kiego czorta robić V6 2,7 litra, jak można dać R4 2,3 litra - moc będzie podobna. |
|
|
czakpiotrz |
Wysłany: Pią 21:33, 30 Gru 2005 Temat postu: Jeszcze bardziej wysokoprężne Audi A4 |
|
Audi bez Diesla to jak Kasia bez Tomka, Tango bez Casha i Romeo bez Julii. O każdy związek trzeba dbać. Z tego powodu Niemcy wprowadzają kilka zmian w palecie silników wysokoprężnych modelu A4.
Nową jednostką jest widlasta szóstka o pojemności 2,7 litra. Dysponuje mocą 180 KM, pozwala osiągnąć "setkę" w 8,4 sekundy i zadowala się niecałymi 7 litrami na każde 100 km. Prędkość maksymalna - 230 km/h. W silniku zastosowano wtrysk paliwa typu common rail dla wyższej kultury pracy oraz filtr cząstek stałych z myślą o środowisku. Ceny zaczynają się od 32 400 euro.
Na szczycie oferty stoi 3-litrowy, 6-cylindrowy Diesel (common rail plus filtr cząstek stałych w standardzie) o mocy 233 KM. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,8 sekundy, prędkość maksymalna to 245 km/h. Całkiem nieźle jak na auto, które według Audi spala średnio 7,6 litra/100 km. Ceny od 37 600 euro.
Schodzimy teraz na ziemię, czyli do 4-cylindrowych Diesli. Mocniejszy 2,0 TDI wciąż dysponuje mocą 140 KM, ale teraz można go zamówić z napędem quattro i filtrem sadzy. Taki zestaw może być Twój za minimum 31 370 euro. Schodzimy na jeszcze niższą półkę do silnika 1,9 TDI. Moc 115 KM pozostała bez zmian. Nowość to filtr cząstek stałych. Cena od 26 970 euro. Niższej półki już nie ma. |
|
|