Autor |
Wiadomość |
Sernaaaaa |
|
|
Gość |
|
|
Years |
|
|
Gość |
|
|
czakpiotrz |
Wysłany: Pon 22:58, 02 Sty 2006 Temat postu: |
|
jezeli ktos nadziany to co tam mu palenie, ale Passat z 5 cyl.?? ile miał ventyli (zaworów)?? |
|
|
Pawel314 |
Wysłany: Pon 22:34, 02 Sty 2006 Temat postu: |
|
Widziałem Passata 5 cylindrów i napęd 4x4. Duuuuużo pali... |
|
|
czakpiotrz |
Wysłany: Pon 22:23, 02 Sty 2006 Temat postu: |
|
oooooo tak, już dawno, ale nie narzekam na te silniki |
|
|
Pawel314 |
Wysłany: Pon 22:06, 02 Sty 2006 Temat postu: |
|
Pięciocylindrowych silników chyba dawno nie było w VW. |
|
|
czakpiotrz |
Wysłany: Pon 21:10, 02 Sty 2006 Temat postu: Zamiast LT - VW Crafter |
|
Poprzednie generacje Mercedesa Sprintera i VW LT były bliźniaczymi konstrukcjami. Podobnie jest z następcami obu modeli. Jeszcze pachnącego świeżością Sprintera już opisywaliśmy. Teraz weźmiemy się za następcę modelu LT - Craftera.
Największe auto dostawcze z Wolfsburga (po Transporterze i Caddym) będzie poważnym graczem na rynku. Nie tylko z powodu groźnego wyglądu, w którym, jak by się uprzeć, można znaleźć coś z Lorda Vadera, nowych Cadillaców i Forda Fusiona. Wnętrzu bliżej do auta osobowego w kwestii materiałów, wyposażenia i ergonomii w porównaniu z poprzednikiem.
Sprawa napędu wygląda następująco: VW zaoferuje klientom jeden, 5-cylindrowy silnik wysokoprężny TDI w czterech wariantach mocy - 85, 109, 136 lub 164 KM. W każdym przypadku producent oferuje system common rail, filtr cząstek stałych i jedną z dwóch skrzyń biegów (manualna lub automatyczna, obie 6-biegowe). Standardem będą też systemy ABS i ESP.
Podobnie jak w przypadku Sprintera, także Crafter zabierze na swoje barki nawet 17000 litrów ładunku. Premierowy występ Craftera przewidziano na kwiecień przyszłego roku na salon samochodów użytkowych w Birmingham. Debiut rynkowy w Wielkiej Brytanii zaplanowano na wrzesień.
|
|
|